Een zorgeloos jubileum organiseren

"Een perfect gevierd jubileum is de kroon op jaren van succes."

Jubileum

Ga je een jubileum organiseren, dan komt daar veel bij kijken. Een jubileum is een bijzonder moment dat zeker gevierd moet worden. Of je nu een bedrijfsjubileum of een trouw jubileum gaat organiseren, je wilt dat alles tot in de puntjes is verzorgd. Bij Venue13 vind je niet alleen een veelzijdige evenementenlocatie, maar ook een gespecialiseerd team dat je helpt om een zorgeloos jubileum te organiseren.

Ben jij geïnteresseerd in het organiseren van een jubileum of een ander evenement? Bekijk dan via onderstaande button het evenementenoverzicht voor ons aanbod.

evenementenlocatie-bedrijfsfeest-dinerruimte-diner-grote-groep-arnhem-velp

Congres organiseren nabij Arnhem

Het organiseren van een succesvol jubileum vraagt om een doordachte planning en aandacht voor elk detail. Allereerst moet je op zoek naar de juiste locatie die past bij het jubileum en de sfeer. Bovendien moet er genoeg ruimte zijn voor het aantal gasten dat je wilt uitnodigen. Deze locatie ga je vervolgens inrichten met oog voor functionaliteit en esthetiek. Denk hierbij aan verlichting, decoratie en zaalopstellingen. Je kunt er ook voor kiezen om je jubileum te voorzien van catering. In dat geval wil je dat er voor iedereen wat tussen zit en bovenal dat de kwaliteit goed is.
Wanneer je een bedrijfsjubileum of trouwjubileum organiseert komt daar ook vaak entertainment en muziek bij kijken om te zorgen voor een gezellige sfeer. Zo zijn er nog tal van zaken waar je aan moet denken bij het organiseren van een jubileum. Heb je hulp nodig bij de organisatie van al deze aspecten? Laat je jubileum dan volledig ontzorgen door Venue13

Laat je jubileum tot in de details verzorgen

Bij Venue13 bieden we meer dan alleen een evenementenlocatie. Wij nemen graag de volledige organisatie van jouw jubileum uit handen, zodat jij onbezorgd kunt genieten. Ons creatieve team heeft meer dan 10 jaar ervaring in het organiseren van jubilea en andere feesten. Van decoratie en styling tot het verzorgen van techniek en entertainment. Wij denken graag mee om van jouw jubileum een onvergetelijk succes te maken.
Venue13 beschikt naast een flexibel en professioneel team over een eigen chef. Ook de catering kan je dus aan ons over laten. Van een heerlijk welkomstdrankje tot een volledig verzorgde lunch of diner. Ga je een bedrijfsjubileum of trouwjubileum organiseren, dan bepaal je zelf wat je door ons laat verzorgen. Niets is ons te gek!

De perfecte evenementenlocatie

De eerste stap van het organiseren van een jubileum of ieder ander evenement, is het vinden van een geschikte locatie. Venue13 is de ideale locatie voor verschillende evenementen. Er zijn maar liefst 4 verschillende ruimtes, een terras en eventueel een buitenruimte beschikbaar. Je kunt er al terecht met 30 mensen, maar zelfs met <strong>500 gasten</strong>. De locatie biedt de mogelijkheid om verschillende activiteiten plaats te laten vinden van muziek tot entertainment. Onze chique zalen geven een huiselijke sfeer waardoor je je snel thuis zult voelen. Verwelkom de gasten van je jubileumfeest op onze locatie in de buurt van Arnhem. We zijn eenvoudig te bereiken en beschikken over voldoende gratis parkeergelegenheid.

evenementenlocatie-bedrijfsfeest-arnhem-velp-nijmegen-entertainment-casino-thema-feest

Een eigen chef

Een goede culinaire invulling zal de beleving en ervaring van gasten enorm verhogen en daarmee de impact van jouw evenement vergroten.
Van heerlijke appetizers en energizers tot verfijnde diners, onze Chef Renée denkt graag mee. Zij en haar team zorgen ervoor dat de smaakpapillen van jouw gasten worden verwend en dat de smaakrijke ervaring een blijvende indruk achterlaat.

Een offerte aanvragen

Venue13 is dé plek om jouw jubileum te organiseren. Naast een prachtige locatie kun je ook bij ons terecht voor de verzorging van het feest tot in de kleinste details. Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag direct een offerte aan of neem contact met ons op via het contactformulier, dan nemen wij contact met u op!

WAAROM VENUE13?

USP's

Creatief team dat met je meedenkt

01

Vier ruimtes tot je beschikking

02

Sfeervolle aankleding, passend bij de setting van je bijeenkomst

03

Snel bereikbaar vanaf de A12

04

Jubileum voor mensen, door mensen.Jubileum voor mensen, door mensen.Jubileum voor mensen, door mensen.Jubileum voor mensen, door mensen.