Congres organiseren in Arnhem
"De locatie van jouw congres beïnvloedt het succes."
Is het tijd om een congres te organiseren in Arnhem? Bij het organiseren van een congres komt veel kijken, waaronder het vinden van een geschikte locatie waar het congres plaatsvindt. Bij de zoektocht kijk je waarschijnlijk niet alleen naar het formaat van de ruimte en bijpassende faciliteiten, maar ook naar de uitstraling die de locatie heeft. Welk gevoel wekken de locaties die je tot nu toe overwogen hebt bij je op?
Hoe zou je het vinden om een congres te organiseren in een historisch gebouw met hedendaagse techniek? Wij bieden 4 ruimtes aan, waardoor het mogelijk is om maximaal 180 gasten te ontvangen. Indien gewenst verzorgen we je volledig, tot in de kleinste details.
Ben jij geïnteresseerd in het organiseren van een congres of een ander evenement? Bekijk dan via onderstaande button het evenementenoverzicht voor ons aanbod.
Congres organiseren nabij Arnhem
Bij het organiseren van een congres komt veel kijken, zo ook bij het organiseren van een congres in de buurt van Arnhem. Het organiseren van een congres is een evenement op zich. Denk hierbij aan de invulling van het evenement, het uitnodigen van de gasten en het regelen van een of meerdere sprekers. Maar ook conceptontwikkeling, projectmanagement, catering, locatie, PR, communicatie, marketing en decoratie spelen bij het organiseren van een congres een grote rol.
Ontzorging tot in de kleinste details
Omdat er genoeg komt kijken bij het organiseren van een congres, denken we graag optimaal met je mee. Wist je dat we tijdens het organiseren van een evenement in de buurt van Arnhem niet alleen zorgen voor een geschikte locatie, maar je tot in de kleinste details ontzorgen? Zo zorgt ons team met alle liefde voor een passende culinaire invulling, realiseren we professioneel licht en geluid en kleden we de ruimte(s) exact aan zoals jij het voor ogen hebt. De boodschap die je uitdraagt met je event komt namelijk pas écht over als het plaatje volledig klopt.
Vier verschillende ruimtes
Wanneer je een congres organiseert, verzachten je gasten naast een aangenaam programma ook een goed verzorgde locatie die goed bij het congres past. Niet zo gek dus, dat de locatie en de faciliteiten een grote rol spelen bij het succes van een congres. Wij bieden vier verschillende ruimtes aan die geschikt zijn voor het organiseren van een event. Deze ruimtes kunnen in unieke sferen worden ingericht en kunnen met gebruik van duurzame en alledaagse technologie worden ingericht tot de ideale setting.
Allerlei zakelijke evenementen
Ik ben Taike, sinds 2014 de trotse eigenaar van Venue13, voorheen bekend als Kastanjelaan13. Met mijn optimisme en energieke karakter bruis ik samen met mijn partner Renee van ideeën om jouw personeelsfeest tot een onvergetelijke beleving te maken. Samen met mijn team denk ik graag met je mee over de perfecte invulling van jouw evenement. Of je nu een bedrijfsuitje, congres, productpresentatie, diner of vergadering wilt organiseren, bij Venue13 ben je aan het juiste adres. We creëren een unieke sfeer die perfect aansluit bij jouw wensen.
Een eigen chef
Een goede culinaire invulling zal de beleving en ervaring van gasten enorm verhogen en daarmee de impact van jouw evenement vergroten.
Van heerlijke appetizers en energizers tot verfijnde diners, onze Chef Renée denkt graag mee. Zij en haar team zorgen ervoor dat de smaakpapillen van jouw gasten worden verwend en dat de smaakrijke ervaring een blijvende indruk achterlaat.
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Ben je benieuwd naar de evenementenlocatie die we aanbieden en wil je hier een congres organiseren? We vertellen je graag meer over de mogelijkheden die onze evenementenlocatie nabij Velp biedt. Je kunt heel gemakkelijk contact met ons opnemen door je vraag en contactgegevens achter te laten in het contactformulier, dan nemen we zo snel mogelijk contact op om je van meer informatie te voorzien en met je mee te denken. Wanneer vindt het congres plaats?